Stūris lauž LRL anti-rekordu, Logins Mercedes komandai atnes svarīgus punktus
LIELAIS FINĀLS 7. SEZONĀ!
Pēdējoreiz šosezon pit-lane beigās iedegās zaļā gaisma, kas nozīme,ka kvalifikācija var sākties. Līdz ar to sākas arī haoss. Straubergs, Stūris, u.c. braucēji jau kvalifikācijas sākumā saslīd,Stūris pat izstājas no kvalifikācijas, kas samazina viņa izredzes iegūst punktus 7. sezonā…
Jakovļevs spēj uzstādīt ātrāko apļa laiku, Strazdiņš kvalifikācijā uzstāda ļoti labu laiku 1:23.863, kas viņu kvalifikācijā pēc rūtainā karoga ierindo 4. vietā, Olbačevska aizvietotājs Vītols kvalifikācijā ierindojas 3. vietā, Dambrovs uzstāda 2. ātrāko apļa laiku, bet Jakovļevs kvalifikāciju noslēdz 1. vietā ar laiku 1:23.479.
5 gaismas izdziest, lielā finālsacīkste var sākties! Vītolam lielisks starts, jau 1. līkumā viņš cenšas cīnīties par sacīkstes līdera pozīciju, bet spiests piekāpties, Strazdiņš zaudē vairākas pozīcijas, 14.līkumā Rancāns saslīd, viņš ir trasē horizontāli, viņā ietriecas vairāki bruacēji, pilnīgs haoss, Rancāns šajā incidentā zaudē riepu, viņā ietriecoties riepu pazaudē arī Valbergs un Strazdiņš viņi šo sacīksti vairs neturpinās, Strazdiņš jau atkal pēc lieliskas kvalifikācijas sacīkstei to nefinišēs. Vairāki braucēji šajā incidentā zaudē savus priekšējos antispārnus. Šis incidents trasē izsauc pirmo drošības mašīnu. Stūris pēc 1. apļa ir ieguvis jau 12 pozīcijas, viņš ir ierindojies 8. pozīcijā, arī Irbe ir ieguvis vairākas pozīcijas, 7, viņš ir 8. pozīcijā. 4. aplī drošības mašīna iebrauc pitos, Irbe sildot riepas saslīd un viss progress tiek zaudēts. G. Miķelsons pirms drošības mašīna tiek izmests no sesijas, ka izraisa haosu, kurš ātri tiek novērsts, bet sacīkstei atsākoties Jakovļevs notur sacīkstes līdera pozīciju, bet šis viss rada nopietna problēmas sesijā, trasē tiek izkārts sarkanais karogs! Sacīkste tiek apturēta, tā tiks atsākta no paša sākuma.
5 gaismas izdziest, fināla sacīkste var atsākties! Vītolam atkal fantastisks starts, šoreiz viņš iegūst sacīkstes līdera pozīciju, Jakovļevs izbrauc ārpus trases, bet patur 2. pozīciju, Strazdiņam daudz labāks sākums salīdzinot ar iepriekšējo, viņš pat cīnās ar Jakovļevu, lai iegūtu 2. pozīciju, bet tāpat kā iepriekšreiz tā arī šoreiz, Strazdiņš izstājas no sacīkstes, šoreiz trasē izsaucot virtuālo drošības mašīnu. 3. aplī Vaicjanoks apsteidz Tauriņu ierindojoties 8. pozīcijā, pagaidām, bez liekām problēmām. Logins pāris līkumos šajā aplī apsteidz 3 braucējus un ierindojas 8. pozīcijā, Vaicjanoks ir atpakaļ uz 9. pozīciju.
4. aplī kritisku kļūdu pieļauj Vītols, viņš no sacīkstes līdera pozīcijas sakļūdas, nokrītot līdz 5. pozīcijai… 5. aplī Vītols mazliet uzgaida, bet 6.,7. līkumā pa iekšmalu apsteidz gan G. Miķelsonu, gan Rubeni, iegūstot 3. pozīciju, fantastisks manevrs.
8. aplī ar DRS palīdzību cenšas apsteigt G. Miķelsonu, kurš 4. līkumā bremzē daudz vēlāk, lock-upojas, Rubenis viņa ietriecas, šo visu redz Logins, kurš parāda sensocionālu manevru apsteidzot abus braucējus, viņš iegūst 4. pozīciju, viņš šajos apļos ir ieguvis 10. pozīcijas, tikmēr Stūris jau ierindojies 9. pozīcijā un pretendē uz saviem pirmajiem punktiem,viņš apsteidz vairākus braucējus, bet 12. aplī sakļūdas un noslīdz līdz 13.pozīcijai, šajā pašā aplī no sacīkstes izstājas Irbe.
13. aplī spraiga cīņa starp Rubeni un Vīksnu, kurā Vīksna nav gatavs padoties, viņš ar Rubeni brauc riepu riepā un braucot pa ārmalu nosargā 5. pozīciju. 18. aplī, 3. sektorā viesnīcas sekcijā saslīd Ķirsis, viņš izstājas no sacīkstes, kas trasē izsauc drošības mašīnu. 21. aplī drošības mašīna iebrauc pitos, Jakovļevs atsāk sacīksti, viņš notur līdera pozīciju, visi braucēji sacīkstes restartu aizvada mierīgi. Vaicjanoks 3. sektorā apsteidz 2 braucējus iegūstot 11. pozīciju, kas par manevru! 23. kā no zila gaisa Dambrovs ar Rubeni, visticamāk, saskaras un zaudē ļoti daudz laiku sacīkstes līderim Jakovļevam un to visu atkal redz Logins, kurš jau cenšas apsteigt Vītolu, lai iegūtu 3. pozīciju, bet viņam ir jāpiekāpjas.
24. aplī Rubenis veic agresīvu manevru, lai apsteigtu G. Miķelsonu, viņam tas arī izdodas. Neviens braucējs nav gatavs atdot pēdējo punktu pozīciju, Baranovs, Vaicjanoks, Tauriņš. Braucēji DRS taisnē brauc 3-wide, bet 10. pozīciju notur Baranovs. 27. aplī ar DRS un ERS palīdzību Stūris apsteid Rubeni un ierindojas 7. pozīcijā! 28. aplī milzīgu kļūdu pieļauj Rancāns, kurš no 4. pozīcijas saslīd un izkrīt no punktiem, tas Stūri ierindo 6. pozīcijā, bet ar DRS palīdzību viņš apsteidz G. Miķelsonu un iegūst 5. pozīciju šajā sacīkstē!
Pēc ļoti gara vakara noslēdzošajā 7. sezonas sacīkstē krīt rūtainais karogs, sacīksti uzvar Jakovļevs, Stūris sacīksti finišē 5. pozīcijā, viņš lauž LRL anti-rekordu, visi 2. divīzijas braucēji ir ieguvuši punktus, Jakovļevam uz pjedestāva pievienosies Vītols un Dambrovs, bet Logins sacīksti finišē 4.
Aizraujoša sacīkste, aizraujoša sezona!
Paldies visiem, kas iesaistījās šajā sezonā – komentētājiem, tiesnešiem, braucējiem, skatītājiem.
Sezona ir noslēgusies, informācija par reģistrēšanos 8. sezonai būs pieejama 18. aprīlī! Paldies visiem, kas bija kopā ar mums visas sezonas garumā, ceram jūs redzēt arī nākošajā sezonā!
7. sezonas, 2. divīzijas braucēju čempions - Deivids Olbačevskis
7. sezonas, 2. divīzijas komandu čempioni – AstonMartin (Deivids Olbačevskis, Roberts Rubenis)
Driver of The Day: Ēriks Logins
Sacīkstes top3:
1. D. Jakovļevs
2. R. Vītols
3. E. Dambrovs