Rihards Sproģis dominē Imolā, Znotiņa sods atņem viņam pjedestālu.
Lielisku sacīksti aizvadījuši mūsu 1.divīzijas braucēji Imolas trasē, kurā braucējiem nācās cīnīties 90 minūšu garumā.
Kvalifikācija braucējiem aizritējusi bez lielām problēmām un visi braucēji spēja uzstādīt savus apļa laikus, izņemot braucējus, kuriem bija starta sods.
Arī Imolas posmā ir atgriezies GMR komandas braucējs R.Sproģis, kurš uzstādija ātrāko apļa laiku kvalifikācijā 1:41.135, bet turpat otro vietu ieņēma Dz.Raits, kas atpalika tikai par +0.122 un trešo vietu ieņēma D.Bite ar +0,170 atpaliekot no Riharda Sproģa. Neaizmirsīsim to, ka D.Bite bija 1.divīzijas līderis kopvērtējumā pirms šīs sacīkstes.
Kvalifikācijas rezultāti:
Sacīkstes sākums ļoti mierīgs un bez liekiem kontaktiem starp braucējiem, nelielas cīņas pirmajos līkumos. Dz.Raits ļoti veiksmīgi pirmajos līkumos nosargā savu otro pozīciju un neļauj D.Bitei tikt tik viegli garām, kas liek Bitei atkāpties un palikt savā trešajā pozīcijā.
Abiem braucējiem, kuri startēja no pēdējās pozīcijas Athors un Kalenskis jau pirmajā aplī no pēdējām vietām ierindojušies augstākās pozīcijās, Athors ieņem jau 12.pozīciju, bet Kalenskis nekur tālu neatpaliek un turpat aizmugurē 13.pozīcijā, kas par lielisku sākumu šiem diviem braucējiem.
Kalvāns jau 3 aplī veica ļoti veiksmīgu manervu pret savu konkurentu Budu un priekšpēdējā līkumā tika viņam priekšā un pakāpās vienu pozīciju vēl uz augšu.
Ļoti neveiksmīga cīņa starp braucējiem bija jau 5 aplī, kur izbraucot uz finiši/starta taisnes bija cīņa starp trim braucējiem, Zvilnu,Lapškalnu un Trekteri, kur nepareizs manervs cīņa pa labi bija tieši Lapškalnam, kurš uzsita blakus esošai Trektera automašīnai un lika viņam zaudēt kontroli par savu automašīnu un izbraukt ārpus trases, atsisties pret trases barjeru un iegūt savai automašīnai bojājumus kā arī zaudējot trīs pozīcijas pēc šī incidenta.
Iebraucot 26 aplī ļoti neveiksmīga situācija radās Čudovam, kurš pēc ļoti veiksmīgas kvalifikācijas un starta sacīkstē nopelnīja STOP&GO 30 soda sekundes, kas viņam lika zaudēt ļoti daudz pozīcijas un šo sacīksti beigās pabeigt pēdējā vietā.
Tieši tāda pati kļūda arī piemeklēja Znotiņu, kurš varēja būt šajā sacīkstē uz viena no galvenajiem pjedestāliem, ja nebūtu sakļūdijies un arī ieguvis DT sodu, kas lika viņam zaudēt cīņu par pjedestālu Imolas trasē.
Sacīkstei ritot uz beigām Riharda Sproģa lielā dominance šajā trasē bija acīmredzama, jo viņš no otrās vietas intervāla ziņā bija +40 sekundes priekšā, kas vēl nebija redzēts iekš LRL sacīkstes. Noteikti jāatceras, ka Rihards Sproģis bija izlaidis vairākas sacīkstes un atgriezties ar šādu pārsvaru un sacīkstē parādīt tādu ātrumu ir kaut kas neticams, bet vienozīmīgi varam apsveikt Rihardu Sproģi ar brīnišķīgu sacīksti un iegūtot pirmo vietu.
Kā arī otrajā vietā ierindojas Dzintars Raits, kuru mēs bieži sastopam uz pjedestāla pakāpiena un spēja nosargāt savu otro pozīciju jau no sacīkstes sākuma. Kā pats Raits teica ka šī trase sagādāja nedaudz grūtības un īsti nespēja saprast savu automašīnu uz šīs trases, bet kopumā nav bēdīgs par iegūtu savu otro pozīciju.
Tikmēr trešajā pozīcijā uz pjedestāla kāpj Edgars Sproģis, kas pēc veiksmīgām cīņam spēja aizcīnīties līdz trešajai pozīcijai.
Apsveicam mūsu Imolas trases uzvarētājus un tiekamies jau nākamnedēļ 2.divīzijas sacīkstē tieši tajā pašā trasē.
Sacīkstes TOP3:
1. R.Sproģis
2. Dz.Raits
3. E.Sproģis
Kopvērtējuma un konstruktora tabulas pirms Imolas sacīkstes: