Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot sesiju vai nospiežot pogu “Piekrītu”, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes.

Jakovļevs triumfē Imolā, bet Aston Martin nosargā dubulto pjedestālu.

Jakovļevs triumfē Imolā, bet Aston Martin nosargā dubulto pjedestālu.

MIRACUDA MIRACUDA Mar 20, 2023
F1

1.Divīzijai lietus bija sacīkstē, 2. divīzijai lietus ir kvalifikācijā!
Imolas trasē šie laikapstākļi nav nekas šokējošs. Kvalifikācija ir sākusies un trasē ir atgriezies 5. sezonas čempions – Mārcis Melkins, viņš neliek vilties. 1. viņa lidojošais aplis viņu ierindo “provisional Pole position”, bet lietum mitējoties laiki uzlabojās, kas nozīmē, ka šie prieki vien ilga dažas minūtes. Kvalifikācijai ritot uz beigām lietus bija mitējies, trase gluži vai sausa un intrigas bija sākušās. DRS tika aktivizēts,ātrākie apļi tika mainīts viens pēc otra, bet ātrākais kvalifikācijā bija D. Jakovļevs, turpat aiz viņa rezervists M. Melkins, bet TOP3 noslēdz J. Stūris.

5 gaismas izdziest un Imolas Lielās Balvas izcīņa ir sākusies! Melkins pārņem sacīkstes līdera pozīciju jau sacīkstes sākumā, kuru sekojošajos līkumos Jakovļevs atgūstūt. Stūrim ļoti neveiksmīgs starts pēc kura viņš izveido kontaktu ar citiem braucējiem. Barons nokritis līdz pēdējai pozīcijai. Pozīciju maiņas gluži vai it visur, kas notika kā ķēdes reakcija pēc avārijas starp vairākiem braucējiem.
10. Aplī G. Miķelsons mazliet sakļūdās, Olbačevskis negaida ne mirkli, izmanto šo kļūdu savā labā un pārņem 3. pozīciju.
14. Aplī viens no retajiem apsteigšanas manevriem! Baranovs sakļūdās un zaudē 6. pozīciju Zeimulim, bet starta/finiša taisnē viņš šo pozīciju atgūst!
15. Aplī Baranovs sakļūdās, nolauž priekšējo antispārnu, kas trasē izsauc drošības mašīnu! Melkinam interneta problēmas, kas viņu “izmet” no sesijas, visi iebrauc pitos izņemot viņu, viņš paliek kā sacīkstes līderis.
19. aplī drošības mašīna iebrauc pitos, 20. aplī zaļie karogi, sacīkste tiek atsākta, bet pēc sacīkstes restarta Ē. Logins sakļūdās un izstājās no sacīkstes.
22. aplī Zeimuls izstājās no sacīkstes, kas trasē jau atkal izsauc drošības mašīnu, šī drošības mašīna mazliet saglābj Melkinu, kurš iebrauc pitos līdz ar citiem braucējiem un uzliek mīkstā sastāva riepas, un nokrītās līdz 12. pozīcijai, bet aiz drošības mašīnas satriecās ar Baronu un zaudē savu priekšējo anti-spārnu, kas liek viņam braukt pitos kopā ar drošības mašīnu. 
25. Aplī zaļie karogi, sacīkste ir atsākusies! Jakovļevs novada labu sacīkstes restartu noturot sacīkstes līdera pozīciju, turpat aiz viņa ir Olbačevskis. Baranovs, kurš aiz drošības mašīnas uzlika jaunas mīkstā sastāva riepas 26. aplī apsteidz Rancānu ieņemot 10. pozīciju.

Ir aizvadīti 32 apļi un trasē krīt rūtainais karogs! To pirmais ierauga Jakovļevs, turpat aiz viņa ir Olbačevskis, kurš no sacīkstes līdera atpalika par 0.8 sekundēm, bet pēc spraigas cīņas pjedestālu noslēdz Rubenis!
Beigu beigās pavisam bēdīga sacīkste izvērtās Melkinam, bet Barona sacīkste jau gluži vai beidzās tai nesākoties. AstonMartin: 2-3!
Sacīkstes TOP3:
1. D.Jakovļevs,
2. D.Olbačevskis,
3. R.Rubenis.

Dalies sociālajos tīklos:

0 komentāri

Atstāj komentāru

Uzmanību!

Tev ir jābūt reģistrētam lietotājam, lai varētu pievienot komentāru.