Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot sesiju vai nospiežot pogu “Piekrītu”, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes.

Aston Martin komandai goda dubultais pjedestāls, Barona neveiksmes turpinās.

Aston Martin komandai goda dubultais pjedestāls, Barona neveiksmes turpinās.

MIRACUDA MIRACUDA Mar 13, 2023
F1

1.Divīzija ir iesildījusi trasi, tagad laiks sacīkstei Portugāles trasē arī 2. Divīzijai.
Kvalifikācija sākas un līdz ar to sākas arī Aston Martin braucēju dominance, viņi kvalifikācijas sākumā ieņem 1.,2. pozīciju, bet šo dominanci aptur Dambrovs, kurš ieņem provisional pole position, bet to pārņem Aston Martin braucējs Olbačevskis.
Braucēji lido un ātrākos laikus maina viens pēc otra... Kvalifikācijā krīt rūtainais karogs un negaidīts rezultāts – Olbačevskis ieņem pole position, BARONS kvalifikācijā ieņem 2. vietu, Dambrovs 3., Olbačevska komandas biedrs Rubenis 4., Alpine rezervists Ādminis 5. ,bet Tauriņš 6.! To neviens nevarēja paredzēt.

5 Gaismas izdziest - Olbačevskim lielisks starts, bet Ādminis 1. līkumā no 4. pozīcijas paceļās līdz 2., Rubenis centās veikt riskantu manevru pret Baronu, kas neatmaksājās. G. Miķelsons pēc drausmīgas kvalifikācijas ir pacēlies līdz 5. pozīcijai, kuru Valbergs netaisījās atdot bez cīņas, bet G. Miķelsons izrādījās pārāks, pēc cīņas Valbergs sakļūdās un noslīd līdz 17. pozīcijai.
3. Aplis un Barona neveiksmes ir atsākušās, viņš no 3. pozīcijas noslīd līdz 15, savas kļūdas dēļ. Kvalifikācijas brīnišķīgais rezultāts nenesa augļus arī Ādminim, jo viņš 6. aplī no 2. pozīcijas noslīd līdz 8., arī viņš saslīd, bet abiem braucējiem ir visas iespējas atcīnīties!
Pēc ļoti ilgas un garas cīņas E. Dambrovs ar DRS un ERS palīdzību beidzot spēj tikt garām G. Miķelsonam. Tāpat viņu pēc tam arī apsteidz Zeimuls un 14. aplī G.Miķelsons iebrauc pitos, lai veiktu riepu maiņu no vidējā sastāva uz cietā sastāva riepām, un, iespējams, veiktu “undercut” manveru uz priekšā esošajiem braucējiem.
21. Aplī Dambrovs ar savām jaunajām vidējā sastāva riepām kā arī ar DRS palīdzību apsteidz Vīksnu, tajā pašā aplī Ādminis jau atkal saslīd. 24. Aplī spraiga cīņa starp G. Miķelsonu un Rancānu, kuras laikā starp abiem braucējiem izveidojas kontakts un Rancāns saslīd…
Valbergs 25. aplī ar DRS palīdzību apsteidz V. Miķelsonu un iegūst 9. pozīciju. Sacīkstes mierīgo ritējumu pārtrauca milzīgā avarīja 29. aplī, kuras dēļ Vīksna izstājas no sacīkstes un trasē izbrauc drošības mašīna!
Olbačevskis – sacīkstes līderis ar 3 sekunžu sodu novadīs sacīkstes restartu.
31. Aplī drošības mašīna iebrauc pitos un ir atlikuši 2 apļi. Olbačevkis atsāk sacīksti, paturot līdera pozīciju, Dambrovs apsteidz Vaicnajonu un iegūst 3. pozīciju.
Haoss aizmugurē - V. Miķelsons nedroši atgriežas trasē un izveido kontaktu ar Baronu un abiem braucējiem sacīkste ir gluži vai beigusies! Soda sekundes birst kā sēnes pēc lietus, tās bija it visur! Pēc 33 gariem apļiem trasē krīt rūtainais karogs – to 1. ierauga D.Olbačevskis, bet Rubenis uzvar Portugāles GP, viņa komandas biedrs Olbačevskis ieņem 2. pozīciju soda dēļ, bet Vaicjanoks finišē 3. Pēc ļoti daudz sodiem G. Miķelsons sacīksti finišē 4.
Dusmas, vilšanās un haoss, vai šie ir 3 vārdi kā raksturot braucēju izjūtas pēc šīs sacīkstes?
Sacīkstes TOP3:
1. R.Rubenis,
2. D.Olbačevskis,
3. A.Vaicjanoks.

Dalies sociālajos tīklos:

0 komentāri

Atstāj komentāru

Uzmanību!

Tev ir jābūt reģistrētam lietotājam, lai varētu pievienot komentāru.