Šķērsts pirmo reizi izcīna uzvaru, Singapūras trase kļūdas nepiedod un vairāki izstājas no sacīkstes.
5 Gaismas izdziest un Singapūras Lielā Balva ir sākusies un līdz ar to ir sācies arī haoss! Olbačevskim lielisks starts, viņš no 7. pozīcijas ir pacēlies līdz 3., bet Rubenis jau sacīkstes sākumā pārņem sacīkstes līdera pozīciju, kas G. Miķelsonu ierindo 2. pozīcijā!
1. Aplī kontakti ir visur, E. Šķērsts vienubrīd trasē ir sāniski un viņu citi braucēji gluži vai stumj uz priekšu. Zeimuls 1. Aplī zaudējis jau 11 pozīcijas, bet Vaicjanoks 10! Stūris 3. aplī saslīd, kas Baronu ierindo 6. pozīcijā un viņš jau ir ieguvis 8 pozīcijas! Vairāki braucēji arī teica, ka viņiem uz cietā sastāva riepām nav “race pace” , bet arī ar vidēja sastāva riepām neizskatījās labāk, Valbergs saslīd 5. aplī un zaudē pozīciju Baronam, bet viņš ir ieguvis priekšējā antispārna bojājumus, kas nozīmē, ka viņš iebrauc pitos un viņa fantastiskais starts ir vējā. Arī Barons, kurš bija viens no tiem, kurš teica, ka viņam nav race pace starta/finiša taisnē saslīd un zaudē 2 pozīcijas, bet vēlāk tajā pašā aplī ciņā ar Strazdiņu, Strazdiņš viņam “aizver durvis” un abi braucēji ielido sienā atstājot uz trases ļoti daudz priekšajā antispārna atliekas, kas trasē izsauc drošības mašīnu.
10. Aplī drošības mašīna iebrauc pitos, sacīkstes restartu novada G. Miķelsons, Olbačevskis to nenoguļ un ļoti labi turās viņam līdz, bet nespēj viņu apsteigt! Mid-fieldā neviens nav gatavs atdot pozīciju un cīnās līdz pēdējajam! Vienubrīd trasē ir 3-wide, manevrs Baranovam noslēdzas ļoti labi un viņš iegūst divas pozīcijas, bet Irbe pārāk vēlu sabremzējas un aizbrauc taisni, negūstot bojājumus.
14. Aplis un Stūris vienkārši zaudē pozīcijas visiem, lēnām slīdot uz leju, RedBull braucēji R. Ozols un Vīksna, kuri 1. aplī bija pēdējās pozīcijas jau bija pacēlušies līdz 5.,6. pozīcijai!
15. Aplī Markuss Ozols saslīd un izstājās no sacīkstes un trasē jau atkal izbrauc drošības mašīna, kas pitos izraisa haosu, bet braucot pitos Baranovs saslīd un izstājās aiz drošības mašīnas.
17. Aplis, trasē vēljoprojām ir drošības mašīna un Rancānam pazūd grips, viņš saslīd un izstājās no sacīkstes, 3. Pozīciju pārņem Strazdiņš. Drošības mašīna 17. Aplī iebrauc pitos un Strazdiņam lielisks drošības mašīnas restarts, viņš ar Valbergu brauc riepu riepā vairākus līkumus, līdz, iespējams, izveidojas mazs kontakts, vai arī Valbergam vienkārši pazūd grips, kas nozīmēja, ka viņš saslidēja un nolauza visu priekšējo antispārnu. Strazdiņš turpina izraisīt haosu un cenšoties veikt manevru uz Rubeni viņš sakļūdās, kas izraisa ķēdes reakciju, jo intervāli starp top 4 bija ļoti mazi un Olbačevskis nolauž pusi no sava antispārna un no nekurienes Šķērsts jau ir 3. pozīcijā!
21. Aplī Šķērsts ar savām svaigākajām riepām apsteidz Strazdiņu, bet haoss aiz viņiem turpinās, braucēji gluži vai “slidinās”uz trases un Irbe pārāk vēlu sabremzējas un iestumj Baronu sienā!
24. Aplis - Šķērsts apsteidz Rubeni un IEŅEM SACĪKSTES LĪDERA POZĪCIJU! DRS vilciens izveidojies no 2. pozīcijas līdz 7., katra kļūda ir kritiska, kritisku kļūdu pieļauj Vaicjanoks, mazliet saslīd, bet savāc formulu, bet zaudē vairākas pozīcijas!
26. Aplī R.Ozols izspiež visu savu bateriju, kas nozīmē, ka viņš vairs nav spējīgs cīnīties ar Strazdiņu un viņam jāaizsargājās no G. Miķelsona, kura sacīkste un pat sezona ir piedzīvojusi visu,lai vai kā viņam ir veicies viņš apsteidz R. Ozolu un 27. Aplī ieņem 3. pozīciju, 28. Aplī G. Miķelsons tiek garām arī Rubenim un jau ir ierindojies 2. pozīcijā, jāpiemin, ka viņam bija arī daudz svaigākas riepas nekā viņa pretiniekiem. Tilta sekcijā Dambrovs saslīd un detaļas ir visur, kas izraisa arī kontaktu starp Dambrovu un Olbačevski, un Irbi! Trasē krīt rūtainais karogs un mums ir jauns sacīkstes uzvarētājs, viņa sezona un karjera ir bijusi kā Latvijas ceļi, tad uz augšu, tad uz leju, tā ir bijusi līkumiem pilna, bet E. Šķērsts pēc 7 sezonām, kuras viņš ir aizvadījis kopā ar LRL UZVAR SINGAPŪRAS LIELO BALVU UN IEGŪST SAVU 1. UZVARU LRL KARJERĀ! G. Miķelsons viņam pievienojas uz pjedestāla ieņemot 2. pozīciju, bet Rubenis noslēdz top3. Bet pēc neveiksmīgas sacīkstes Olbačevskis finišē 5.pozīcijā.
Sacīkstē apsteigšanas manevri notika it visur!
Sacīkstes akārtojums, protams, būs pieejams mūsu YouTube kanālā!
Sacīkstes TOP3:
1. E. Šķērsts,
2. G. Miķelsons,
3. R. Rubenis.