Aston Martin atkārto vēsturi, Baranovs iegūst pirmo punktu.
Kvalfikācija Bahreinā sākas sausos laikasptākļos, arī sacīkstē lietus nebija.
Kvalifikācija – Kozlovs lidojot pārcentās un “uzmeta skaistu saulīti”, bet Aston Martin komandas braucēji kvalifikācija bija nepārspējami. Olbačevskis ieņema pole position, viņa komandas biedrs tur pat aiz viņa – 2. vietā. Aston Martin 1.,2., bet Ferrari komandas brauceji – Dambrovs, Strazdiņš – 3.,5., starp abiem Ferrari braucējiem iespraucās G. Miķelsons ieņemot 4. pozīciju!
Sacīkste – 5 gaismas izdziest un Olbačevskis negaida ne mirkli un jau sacīkstes sākumā aizlido, Rubenim ne tik labs starts, bet G. Miķelsons jau sacīkstes pirmajos līkumos spēj apsteigt Dambrovu, lai ierindotos pjedestāla pozīcijās. Incidents, kuru izraisīja Vīksna, kas uz trases atstāja daudz detaļu trasē nozīmēja, ka jau 1. aplī trasē izbrauca Drošības Mašīna (SC). Drošības Mašīna iebrauc pitos un Baranovs restartā saslīd un nokrīt līdz pēdējai vietai. Olbačevskim labs restarts.
Rubenis ar cietā sastāva riepām zaudē pozīciju G. Miķelsonam, kurš apli pēc restarta viņu spēj apsteigt. 8. Aplī, 1. līkumā Valbergs, V. Miķelsons, Zeimuls parāda brīnišķīgu cīņu, gandrīz izbraucot pirmo līkumu 3-wide, no šī liels ieguvējs ir Valbergs, kurš spēj ļoti atrauties, bet tālākā cīņa V. Miķelsons, diemžēl, cīņas laikā saslīd un noslīd diez gan zemu, bet tieši tajā pašā brīdī ar viņu kopā saslidēja Alpine komandas braucējs Kozlovs. 10. aplī G.Miķelsons neizturēja spriedzi, vai arī to ietekmēja viņa riepu kvalitāte, bet viņš saslīd un nokrīt līdz 5. Pozīcijai. 12. Aplī pēc Virtuālās Drošības Mašīnas parādīšanās trasē, kuru izraisīja detaļas, kuras uz trases atstāja Red Bull braucējs D. Strazdiņš iebrauca pitos un uzlika cietā sastāva riepām. Pēc G. Miķelsona saslidēšanas Aston Martin komandas braucēji bija ieņēmuši 1.,2. pozīciju. 15. Aplī pitos iebrauc sacīkstes līderis – Olbačevskis, trasē viņš izbrauca 8. vietā. 17.Aplī Vaicjanoks bija veicis ļoti labu OutLap un viņš ar savām vidējā sastāva riepām tīri viegli tika garām Strazdiņam, kurš bija uz cietā sastāva riepām, lielākas grūtības viņam sagādāja Dambrovs, bet ar DRS palīdzību viņš spēja viņu apsteigt, bet Dambrovs to tā neatstāja un jau nākošajā aplī viņu atkal apsteidza, šī cīņa palīdzēja abiem Aston Martin braucējiem, kuri varēja ļoti labi atrauties no viņiem. Strazdiņa race-pace uz cietā sastāva riepām gluži vai pazuda un viņu 21. aplī apsteidz arī Valbergs.
22. Aplī viņš arī saslidēja un viss smagais darbs, kas tika ieguldīts kvalifikācijā bija gluži vai vējā… Vairāki braucēji sacīkstes garumā turējās viens otra DRS, bet nekādus manevrus neizveidoja. Sacīkste klusā manierē ritēja uz beigām, bet tad Vaicjanoks saslīd un sev līdzi paņem R. Valbergu. Šī kļūda paver iespēju 3 braucējiem cīnīties par 4. vietu, neviens nebija gatavs padoties, bet Valbergs pēc spraigas cīņas pēdējā aplī notur 4. pozīciju, Zeimuls finišē 5., bet kontakti pēdējajā aplī bija it visur! Sacīkstē krīt rūtainais karogs un ASTON MARTIN KOMANDA TRIUMFĒ BAHREINAS GRAND PRIX, komanda iegūst visus iespējamos punktus! Deivids Olbačevskis uzvar un Roberts Rubenis ieņem 2. vietu, kas nozīmē, ka pirmo reizi, kopš 1. sezonas mums atkal ir komandas 1-2. Baranovs finišē 10. UN IEGŪST PUNKTU!
Pilns sacīkstes atkārtojums būs pieejams mūsu YouTube kanālā, Tev tas ir jāredz!
Sacīkstes top3:
1. D. Olbačevskis,
2. R. Rubenis,
3. E. Dambrovs.