Vaicjanoks uzvar Itālijas sacīkstē, Ē.Logins atnes atkal komandai punktus.
Arī 2. Divīzija ir atgriezusies Monzā!
Kvalifikācijā neveicās vairākiem braucējiem – Šķērsts uzsēdās uz kerba un tika diskvalificēts, Barons saslīd un izstājās neuzstādot laiku, bet Tauriņš uzstāda laiku un pēc tam nolauž riteni, tāpat kvalifikācijas beigās izstājās A. Vaicjanoks. R. Rancāns aizlidoja un uzšāvās līdz 2. pozīcijai, bet ātrākais kvalifikācijā bija G.Miķelsons ar laiku 1:19.489, kvalifikācijas top3 noslēdza Jakovļevs. Laiki bija pārsteidzoši tuvu.
Sprint sacīkse Monzā. 5 Gaismas izdzisa un detaļas šķīda. 1. Līkumā milzīgs kontakts, kurā iesaistīti vairāki braucēji, protams, viens no tiem arī Barons. G. Miķelsons, kurš vairākus apļus bija zem spiediena no Jakovļeva to neizturēja, un 3. sektora pēdējajā likumā – Parabolicā - saslidēja, kas nozīmēja, ka viņš pazaudēja sacīkstes līdera pozīciju un noslidēja līdz 4. pozīcijai. Brīnišķīgs sniegums no D. Olbačevska, kurš Sprint sacīkstē no 12. vietās bija pacēlies līdz 6. pozīcijai, bet visas pūles nozuda pēc kontakta ar Valbergu, kas nozīmēja, ka viņš noslidēja līdz 8. pozīcijai! Parādoties rūtainajam karogam Sprint sacīksti uzvar D.Jakovļevs. D. Olbačevskis finišē 8. pozīcijā, bet Šķērsts, kurš Sprint sacīksti sāka no 20. starta pozīcijas to finišēja 12.!
5 Gaismas izdziest un Barons aizlido! Viņš pirmajā aplī no 16. pozīcijas bija jau 9.! Vaicjanoks jau sacīkstes sākumā pacēlās līdz 3. pozīcijai apsteidzot arī savu komandas biedru. Olbačevskis ierauga citu braucēju kļūdas un tās izmanto savā labā! Ieraugot Ziemuļa kļūdu viņs uzreiz viņu apsteidz! Rubenis 4. aplī zaudēja savu 3. pozīciju Vaicjanokam.
Cietā sastāva riepas šodien neizskatījās formā! Bet braucēju konstruktora čempionāta līderis Olbačevskis parabolicā saslīd, iegūst priekšējā antispārna bojājumus un nokritās līdz 19. pozīcijai
Šķērsts pēc garas un aizraujošas cīņas 3 apļu garumā ar Baronu, tomēr sakļūdās, 2. sektora saslīd un atgriežoties un trases izveidot kontaktu ar Baranovu, kas nozīmēja abi braucēji no sacīkstes izstājās. Pēc šī incidenta sacīkstē izbrauca Drošības Mašīna, kura 10. aplī ļoti vēlu tika iesaukta pitos. Anarhija pēc Drošības Mašīnas. Vīksna sakļūdās, atsitās pret sienu un gluži vai uzlido atpakaļ uz trases, uzlidojot atpakļ uz trases viņš uzlidoja virsū Jakovļevam, kas arī šoreiz rezultējās abu braucēju retirmentā no sacīkstes. Šī avārija trasē atkal izsauc Drošības mašīnu, kas savā veidā palīdēja Olbačevskim, kurš jau bija pacēlies līdz 7. pozīcijai!
12. aplī Drošības Mašīna iebrauca pitos. Kārtējais haoss! G. Miķelsonu kāds izslidina 1. līkumā, kas izveido sastrēgumu un priekšējie antispārni lidoja. Kozlovs parāda skaistu cīņu pret Valbergu braucot riepu riepā ar Valbergu. Šodien Monzā braucējiem ar bremzēšana gāja ļoti grūti. Ne viens vien braucējs aizbrauc taisni gan 1. līkumā, gan 4., kas nozīmēja kontaktus un dusmas. Kozlovu pievīla spēle un 23. aplī viņš tika “izmests” no sesijas un zaudēja savu līdera pozīciju!
*24. Aplī Zeimuls izstājās no sacīkstes un trasē izbrauc Drošības Mašīna. Vairāki braucēji iebrauca pitos pēc jaunām mīkstā sastāva rieām un 25. aplī Drošības Mašīna jau tika iesaukta pitos. Pēdējie 2 sacīkstes apļi. Kozlova cerības uz pjedestālu izzūd pēc tam, kad viņš saslīd. Barons 27. Aplī nespēj sabremzēties, izveido kontaktu ar Olbačevski, bet bez tālākām problēmām. V. Miķelsons 27. Aplī izstājās no sacīkstes. BET PĒC HAOSA PILNA SACĪKSTES ALEKSIS VAICJANOKS PIRMO REIZI SAVĀ KAREJERĀ UZVAR SACĪKSTI LRL!
Olbačevskis neticamā kārtā finišē 4.! Kas par sacīkstes noslēgumu. Ko sagaidīt Bahreinas trasē?
Sacīkstes top 3:
1. A. Vaicjanoks,
2. Ē. Logins,
3. R. Rubenis.