Kuzmins atgriežas uz pjedestāla, Vucānam neveiksmju gājiens turpinās
Kvalifikācija Spānijas trasē norisinājās sausos laikapstākļos un “wow”, tās sākums bija kaut kas pārsteidzošs.
Neredzētas kļūdas no Riharda Sproģa, kurš kvalifikācijas laikā trasē sagriezās, ko bieži nevar redzēt, bet tieši pēc viņa praktiski taisni aizbrauca Alpine braucejs Mironovs. Bet gluži kā no gaisa skatītājus, gan arī braucējus pārsteidza Asarovskis, kurš ieņēma “provisional pole position” ar laiku 1:16.429, kas bija par 0.3 ātrāks nekā R.Sproģa 1. uzstādītais laiks , bet arī Sproģa 2. uztādītais laiks nebija pietiekami ātrs, lai apsteigtu E.Asarovska perfekto apli, kas nozīmēja, ka viņš jau 2. reizi šosezon ir pieveicis Rihardu Sproģi kvalifikācijā!
Piecām gaismām iedegoties E.Asarovskis bija vienīgais braucējs no top 10, kurš sacīksti uzsāka uz vidēja sastāva riepām, iespējams tas arī palīdzeja sacīkstes sākumā, bet neveiksmes viņu piemeklēja 2. aplī, kad viņš saslidēja un no 1. vietas noslīdēja līdz pat 12. vietai, kas nozīmēja, ka jaunais sacīkstes līderis bija R. Sproģis.
3. Aplī neveiksmes piemeklēja Alfredsonu, kurš no sacīkstes izstājās pieļaujot kļūdu, kas trasē izsauca VSC. VSC beidzotes E. Ribaks, kurš bija 5. vietā saņēma “Drive Trough” sodu dēļ deltas neievērošanas zem VSC.
Asarovskis nebija vienīgais, kurš pa trasi slīdēja, tādas pašas nevikesmes piemeklēja arī Mironovu. Un šis viss tikai sacīkstes pirmajos piecos apļos. 7. Apļa pēdējajos mirkļos Ozols sakļūdījas, iebrauca sienā un izstājās no sacīkstes. Šis nozīmēja, ka trasē izbrauca pirmā drošības mašīna, kas palīdzēja Asarovskim uzcelties līdz 5. pozīcijai, jo braucēji priekšā apmeklēja pitus.
10. Aplī drošības mašīna iebrauca pitos un drausmīgs restarts no Gaujenieka, kurš saslīd un noslīd līdz pat pēdējajai vietai. Asarovskis lidoja un jau restarta laikā spēja apsteigt G. Miķelsonu, kurš bija bezspēcīgs pret Asarovska vidēja sastāva riepām, bet jau pēc īsa laika viņa riepas lika par sevi manīt un bija redzams, ka formula jau sāka slidināties.
13. aplis… Haoss…
Pēc milzīgas avārijas Vucāns, Libeks, Mironovs izstājās no sacīkstes, kas trasē jau atkal izsauca drošības mašīnu un sacīkstes top 3 apmeklēja pitus, bet interesanti ir tas, ka Sproģis no cietā sastāva riepām pārgāja uz vidējā sastāva riepām, bet Asarovskis no vidējā uz cietajām, kas sacīkstes beigās var izrādīties kritiski.
2. SC (drošības māšīnas) restartu novadīja K. Gašpuitis, kas viņam izdevās labi. Bet Sproģis bija nepacietīgs un jau gribēja apsteigt Gobiņu pirms tas bija atļauts, kas izveidoja haosu. Tikmēr nākošajā aplī riepu riepā cīnijās Pētersons ar Miķelsonu, kur Miķelsons, tomēr izrādījās ātrāks. Gašpuitis savu līdera pozīciju nebija gatavs atdot bez cīņas, abi braucēji spieda bateriju, bet Sproģa jaunās riepas izrādījās pārākas.
22. Aplī izveidojās mazs DRS vilciens un sākās cīņa par 2. vietu, kuru Gašpuitis bez cīņas nebija gatavs atdot, bet Ribaks nebija gatavs atdod savu 3. vietu bez cīņas,bet viņa vidējā sastāva riepas nebija gatavas cīņai, bet Gašpuitis riskēja ar visu, kas viņam šajā sacīkstē ir, lai paturētu 2. vietu, bet Asarovskis, tomēr bija pārāks.
Riepu riepā visu 2. sektoru. Šādu cīņu parādīga Gobiņš, kurš cīnījās ar Zvaigzni. Lai vai kā G. Miķelsons censtos viņš nebija spējīgs apsteigt D. Gaujenieku, Gaujenieks līkumos izrādījās pārāks un paturēja savu 4. pozīciju. Sproģis beigu beigās triumfēja šo sacīksti uzvarot to ar 12.4 sekunžu atstatumu no 2. pozīcijas.
Šī ir jau 6. sacīkstes pēc kārtas, kuru uzvar Rihards Sproģis, bet jāpriecājās, ka E.Asarovskis spēja atcīnīties līdz 2. vietai.
Atpakaļ uz pjedestāla arī uzkāpa A. Kuzmins!
Pilns sacīkstes atkārtojums, kā vienmēr būs pieejams mūsu “Youtube” kanālā.
Sacīkstes TOP 3:
1. R. Sproģis,
2. E. Asarovskis,
3. A. Kuzmins.