Vīksna izraisa milzīgu avāriju priekšpēdējā aplī, McLaren komandai divi pjedestāli.
Gluži kā 1. Divīzijai tā arī 2. Divīzijai kvalifikācija un sacīkste noritēja sausos laikasptākļos. Pole position sīvā cīņa kārtējo reizi izcīna Jakovļevs, bet tur pat aiz viņa sāk D.Olbačevskis, kvalifikācijas top3 noslēdz E.Dambrovs.
Piecām gaismām izdziestot D.Olbačevskis nekavējās ne mirkli un jau kārtējo reizi 1. līkumā pārņēma sacīkstes līdera pozīciju, Jakovļevs centās to atgūt, bet 1. aplī viņam tas neizdevās. 4 aplī ar DRS palīdzību Jakovļevs, kurš sacīksti sāka ar vidējā sastāva riepām apsteidza Olbačevski, kurš sacīksti uzsāka uz cietā sastāva riepām. Komandas biedri? Tas nenozīmē, ka nedrīkst cīnīties, to parādīja abi Williams komandas braucējs cīņā ar komandas rezervistu, kur uz garās DRS taisnes braucējiem taisnes beigās bija kontaks, kur daudz vairs netrūka, lai būtu avārija un viens no abiem braucējiem izstātos, bet viss beidzās labi un V.Miķelsons spēja apsteigt A.Sivačevu. Pienākot 9. aplim D.Strazdiņš starta finiša taisnē ietriecās sienā un izstājās no sacīkstes, kas trasē izsauca drošības mašīnu.
Sacīkste atsākās 12 aplī… Sacīkstes restartā neviens nebija gatavs atdot nevienam pozīciju un detaļas no formulām lidoja pa gaisu. Sacīkstes restartā visneveiksmīgākais bija R.Ozols, kurš pēc dažādiem incidentiem iebrauca sienā, nolauza riteni un no sacīkstes izstājās.
Rubenis restarta aplī ieguva priekšējā antispārna bojājums, kas nozīmēja, ka viņš bija spiests apmeklēt pitus. Jakovļevs pēc pitu apmeklēšanas aiz drošības mašīnas bija ugunīs, viņš nebija gatavs gaidīt ne mirkli un izmantoja iespējas, lai pēc iespējas ātrāk apsteigtu sev priekšā esošos braucējus, kuriem bija krietni vecākas cietā sastāva riepas. Cīņā par 7. vietu Vilnis Miķelsons DRS taisnē burtiski aizlidoja garām Sivačevam.
Olbačevskis iebraucot 16. aplī iebrauca pitos nokrītot līdz 12. vietai, bet, iespējams, viņa sacīkstes uzvaras iespējas uzlaboja Stūris, kurš izslidēja, nolauza priekšējo antispārnu un trasē izsauca drošības mašīnu.
Olbačevskis uz vidējā sastāva riepām lidoja, bet Barons, kurš vienu brīd bija pēdējais šajā sacīkstē savu 4. pozīciju netaisījās tik viegli atdot. Tā pat Vīksna 3. sektorā gribēja iegūt 6. pozīciju un riepu riepā nobrauca ar Dambrovu neizveidojot kontaktu, lūk tas bija brīnišķīgi. Bet tad pienāca kārtējā drošības mašīna, kārtējais restarts… Tas nozīmē, ka atkal detaļas lidoja pa gaisu un tas viss notika pēc manevra, kuru veic Vīksna DRS taisnes beigās apsteidzot Baronu un Olbačevski, bet neveiksmīgi saslidēja burtiski “izsitot” lielu daļu no sacīkstes dalībniekiem, kas pilnībā sagrāva visas Olbačevska, Barona, Dambrova, Vaicjanoka u.c. braucēju iespējas uz labiem punktiem un pjedestāliem…
1. Divīzijas sacīkste sākās haosā, 2. Divīzijas sacīkste beidzās haosā! Pēc visas haotiskās sacīkstes Jakovļevs spēja to uzvarēt!
Bet beidzoties šai sacīkstei jautājums paliek šāds –
Kad beigsies Barona neveiksmes?
Sacīkstes TOP 3:
1. D.Jakovļevs
2. R.Rancāns
3. R.Zeimuls