Bite uzvar pirmo reizi LRL sacīkstē, Pinnis atkal parāda lielisku sniegumu
1. Divīzijas sacīkste Laguna Seca trasē ir aizvadīta un, kurš gan būtu domājis, ka mēs sagaidīsim sacīkstes beigās lietu.
Braucēji kvalifikāciju aizvadīja uz sausas trases, kur kopējā trases temperatūra bija 36 grādi, kas braucējiem ļāva uzstādīt ļoti labus un ātrus kvalifikācijas apļa laikus.
Kvalifikācijā pirmo vietu ieņēma E.Sproģis, kas uzstādija fantastisku apļa laiku - 1:21.495, kas lika pārējiem vairāk pacensties viņu pārspēt, bet nevienam līdz pat kvalifikācijas beigām to neizdevās izdarīt.
Lai arī cik ļoti ideāla bija E.Sproģa kvalifikācija un tā ļāva viņam sāk sacīksti no pirmās pozīcijas, tad turpmākā sacīkste, nebija viņam ne tuvu tik laba kā gribētos.
Diemžēl sacīkstei sākoties, pirmajā līkumā lielu kļūdu pieļāva trešās pozīcijas braucējs D.Bite, kurš neaprēķināja vai arī aizgulējās un daudz pa vēlu sāka bremzēt pirmajā līkumā, kas rezultatējās ar lielu kontaktu. Bite ļoti neveiksmīgi trāpija pa aizmuguri E.Sproģim, kurš tika izsist no sacensību līdera pozīcijas, kā arī aizķēra līdzi vēl citus papildus braucējus, kuriem šīs sacīkstes rezultātu tas ietekmēja diezgan pamatīgi.
Turpinājoties sacīkstei bija ļoti daudz cīņas, kur braucēji ļoti tīri un mierīgi aizvadīja cīņas riepu, riepā.
Ļoti satriecoša sacīkste un cīņas arī bija braucējam Asmenim, kurš piedalījās ļoti daudz cīņās ar citiem braucējiem un veica ļoti burvīgu "switch back" manervu pēdējā līkumā pret S.Ivanovu, kas ļāva viņam atgūt savu pozīciju atpakaļ.
Noteikti jāuzteic arī Kalenski un Martinco, kuri cīnījās savā starpā divus apļus pēc kārtas, vairākos līkumos būdami viens otram blakus.
Iebrauc otrajā aplī, abi braucēji atkal atradās uz starta/finiša līnijas blakus, līdz pirmajam līkumam, kur lielisku trajektoriju paņēma Kalenskis un izcīnija pozīciju par Martinco, kuru beigās noturēja.
Bet viens no TOP10 braucējiem, Ģ.Lapškalns sacīkstes pēdējās 4 minūtēs pieļāva ļoti rupju kļūdu. Atrodoties 8 pozīcijā un cenšoties panākt Mercedes braucēju Zīli, izslīdēja līkumā un ietriecās barjera, kas viņam lika zaudēt vairākas pozīcijas un trasē atgriezties tikai 13 vietā.
Bet šīs sacīkstes ātrāko apli, Ģ.Lapškalnam izdevās nosargāt un iegūt vēl vienu papildus punktu savā kontā.
Tikmēr mūsu sacīkstes uzvarētājs D.Bite, nospēlēja ļoti interesantu taktiku ar sausā laika riepām. Kad bija palikušas 40 minūtes līdz sacīkstes beigām, pēkšņi sāka līt lietus, kas sākumā nebija tik ļoti intensīvs. Vairāki braucēja pieņēma lēmumi vēl nebraukt boksos, tāpat kā sacīkstes līderis.
Kad lietus sāka pastiprināties un kļuva trase jau daudz slapjāka, tad gandrīz visi braucēja devās pitos, lai mainītu savas riepas uz slapjā laika riepām. Bet tikmēr D.Bite izvēlējās palikt ārā un turpināt braukt, tādējādi apsteidzot savus konkturentus visus pa vienu apli.
Skatoties kopumā, tad šī taktika ļoti labi nospēlēja viņam par labu, un līdz pat sacīkstes beigām gan otrajai vietai, gan trešajai vietai nesanāca viņu noķert un tādējādi viņš kļuva par Laguna Seca sacīkstes uzvarētāju.
Tikmēr cīņa par otro un trešo vietu bija līdz sacīkstes beigām, kur D.Raits bija ļoti pietuvojies jau J.Kalvāns un pēdējos apļus viņu intervāls starpā bija zem pussekundes. Bet neparocīgie laikapstākļi neļāva D.Raitam tik vienkārši tikti blakus J.Kalvānam, un saprotot to, ka riskēt nevar tik ļoti šādos laikapstākļos, tad BMW braucējs D.Raits necentās tik ļoti ielīst kādā līkumā blakus un cīnīties, tādējādi samierinājās ar iegūto 3. vietu.
Bet noteikti jāuzteic mums atkal ir PRO-AM klases braucēju N.Pinni, kurš jau otro sacīksti pēc kārtas savā klasē ir uzvarētājs abiem posmiem.
Uz doto brīdi sevi ierindojot PRO-AM klasē pirmajā vietā un ļauj savai komandai arī atrasties kopvērtējuma pašā augšgalā.
Kopumā sacīkste bija ļoti aizraujoša un negaidītais lietus šo sacīksti padarīja vēl aizraujošāku un lika braucējiem mainīt savas iepriekš izdomātās taktikas, priekš sausā laika sacīkstes.
Ko mums parādīs 2. divīzija šajā sacīkste un vai viņiem arī sanāks izbaudīt šajā trasē negaidītu lietu?
To mēs jau noskaidrosim 8. februāri!