Barona neveiksmes turpinās, Straubergs izcīna trešo uzvaru.
Otrdienas vakars un ilgi gaidītā nedēļas atpūta arī otrās divīzijas braucējiem ir beigusies, jo klāt - Kanādas Lielā balva.
Kvalifikācijas pirmā kārta sākās ar daudzu pilotu pirmo mēģinājumu atcelšanu, kas ļāva noprast, ka pilotiem būs grūtības ar palikšanu bez soda sekundēm sacīkstes laikā dēļ trases limitu neievērošanas. Ātrākais sesijā bija Logins par spīti tam, ka vienā no saviem ātrajiem apļiem pirmajā līkumā nokavēja bremzēšanas punktu par 100 metriem. Izceļams Vīksna, kas iekļuva otrajā kārtā ar vidējā sastāva riepām. Izkrita – Vaivodišs(P20), Veļķers(P19), Ošmanis(P18), Šķērsts(P17) un Eiduks(P16).
Otrajā kvalifikācijas kārtā ar pēdējo mēģinājumu un pašā pēdējā brīdī iekļuva Pupuriņš, izstumjot Rancānu no iespējas turpināt kvalifikāciju. Izkrīt – Ķirsis(P15), Baranovs(P14), Miķelsons(P13), Vaicjanoks(P12), Rancāns(P11).
Kvalifikācija turpinājās ar trešo kārtu, kur pēc pirmajiem apļiem top 3 bija – Logins, Straubergs un Diakonovs, bet pēdējā ātrākajā aplī Pole Position izcīnija Gints Barons, aiz viņa otrajā vietā Straubergs un trešajā – Bērziņš.
Sacīkstes starts ar daudziem, bet ne lieliem savstarpējiem kontaktiem. Pupuriņš, izmantojot mīkstākā sastāva riepas, pirmajā aplī jau iegūst 3 vietas. 4. aplī Rubenim un Rancām kontakts cīņā par 5. vietu, bet VSC izraisa Eiduka nolauztais antispārns sakļūdoties. Virtuālās drošības mašīnai beidzoties, uzreiz trīs piloti – Vīksna, Logins un Bērziņš, saņēma “drive-through” sodu, kamēr visi trīs cīnijās savā starpā. Bet jau 6. aplī atkal VSC, kuru izraisīja Ošmanis pēc kļūdas 3. sektorā. Atkal kārtējais “drive-through” sods VSC beigās – šoreiz Rubenim. Lēnā garā pienākot 7. aplim - drošības mašīna. Daudzi piloti dodas pitos un 3. vietā, veiksmīgi sākot sacīksti, nonācis Baranovs. Kad sacīkste atsākās, vadošie piloti ļoti sīvi cīnijās par augstākām vietām, bet vissegmīgāk veicās Baronam, kurš nokļuva jau 2. vietā. Ļoti ātri pēc tam, milzīgas avārijas dēļ, trasē devās drošības mašīna un pitos devās visi pārējie braucēji, kas nebija izmantojuši iespēju pirmās drošības mašīnas laikā. Pēc sacīkstes atsākšanās atkal liela avārija, kur saskrējās Vaivodišs, Ošmanis un Eiduks. 14. aplī Baranovs noguļ bremzēšanas punktu un ietriecas Vaicjanokā, izraisot kārtējo avāriju sacīkstē.
Melkins: “Haoss visapkārt!”
Tālāk sacīkstes notika ar sīvām un tuvām cīņām. 20. aplī atkal kontakts starp trīs braucējiem, bet par laimi ne VSC, ne drošības mašīnas nebija. 29. aplī Purkalītis ar vecām cietākajām riepām zaudē cīņā par 3. vietu Rubenim, bet 33. aplī izstājas saslīdot izejā no otrā līkuma. Līderu cīņa beidzās ar Strauberga uzvaru, aiz sevis atstājot Rubeni, bet cīnoties par trešo vietu Barons izvairas no Pupuriņa aizsardzības manerva dēļ kā izslīd un nolauž formulai riepu, bet tikmer to lieliski izmanto Rancāns, iegūstot vietu uz pēdējā pjedestāla pakāpiena.
Kanādas trasē ļoti daudziem pilotiem, kā jau bija gaidāms, bija problēmas ar trases limitu ievērošanu, tāpēc sacīkstes rezultātu daudzos gadījumos noteica tieši tie.
Tiekamies nākamnedēļ ASV Lielās balvas izcīņā Teksasas trasē plkst 20:00 Twitch tiešraidē!
Rihards Baranovs 24.10.2023.