A. Asarovskis triumfē, cīņa par 3. pozīciju noslēdzas pēdējā aplī
2. divīzija atgriežas Japānā, šodien jau atkal trasē tiks aizvietoti astoņi 2 divīzijas pamatsastāva braucēji.
E. Karro aizvieto G. Miķelsons (Aston Martin)
J. Stūri aizvieto K. Freibergs (Aston Martin)
A. Rulli aizvieto M. Ozols (Alpine)
D. Kozlovu aizvieto L. Ditmanis (Alpine)
Ē. Loginu aizvieto E. Dambrovs (Red Bull)
G. Baronu aizvieto A. Asarovskis (AlphaTauri)*
K. Ādmini aizvieto E. Asarovskis (Williams)
A. Vaicjanoku aizvieto E. Ribaks (McLaren)
* Gints Barons diskvalificēts no šī posma, jo braucējs sasniedzis 6 soda punktus, kas rezultējas sacīkstes diskvalifikācijā (LRL F1 noteikums 4.5.4)
Q1 – Sākums Q1 sesijai ir neparedzams, bet tai ritot uz priekšu lietus mākoņi trasi atstāj, Ozols noslēdz kvalifikāciju, pieļaujot smagu kļūdu. Q1 sesijā krīt rūtainais karogs, dalību tajā noslēdz:
16. M. Vīksna
17. M. Eiduks
18. R. Vaivodišs
19. M. Ozols
20. M. Ķirsis
Q2 – 2. kvalifikācijas sesijā, kurā vairāki braucēji vēlējās pataupīt savas soft riepas Q3, noslēdzās uz instensīvas nots, Pupuriņš iekļūst Q3, Zvaigzne ierindojas 4. pozīcijā, bet dalību Q2 noslēdz:
11. G. Straubergs
12. V. Miķelsons
13. L. Ditmanis
14. R. Tauriņš
15. K. Freibergs
Q3 – Noslēdzošo kvalifikāciajs sesiju uzsākam ar Ribaka izstāšanos viņa OutLap, trasi arī ieskāvuši mākoņi. Rancāns ierindojas provisional pole position,bet A. Asarovskis ir ugunīs, viņš Rancāna laiku apsteidz par divām desmitdaļām, arī G.Miķelsons cenšās uzlabot sava apļa laiku, bet pieļauj kļūdu, E. Asarovskis uzstāda 2. ātrāko apļa laiku. A. Asarovskis iegūst pole position, abi Asarovski “front - row”
RACE - 5 gaismas izdziest, Japānas Lielās Balvas izcīņa ir sākusies, sacīkste tiek apturēta pat nesākusies, E. Asarovskis ieguva lielisku startu, dodoties cīņā par līdera pozīciju, bet M. Zvaigzne izstājas no sacīkstes nesasniedzot pat 1. līkumu, trasē virtuālā drošības mašīna, apļa vidū sacīkste atsākas, iebraucot 2. aplī pitus apmeklē 4 braucēji – Vīksna, Pupuriņš, Straubergs, Purkalītis.
Abi Asarovski sacīksti uzsākuši ar vidējā sastāva riepām, tikmēr vairāki braucēji aiz viņiem sacīksti uzsākuši ar cietā sastāva riepām.
3. aplī tiek ieslēgts DRS, bet starta/finiša taisnes beigās Ribaks cīnās ar Dambrovu par 4. pozīciju, bet 4. aplī E. Asarovskis pieļauj kļūdu, zaudējot vairākas pozīcijas, noslīdot līdz 6. pozīcijai, viņam uz astes uzsēdies Rubenis, kurš pēc dažiem apļiem DRS zaudē un vairs nespēj viņu apsteigt.
Iebraucam 8. aplī, E. Asarovskis uzsāk misiju atgūt pjedestālu, ar DRS un ERS palīdzību viņš apsteidz G. Miķelsonu, un jau ir uz karstām pēdām Dambrovam, iebraucot nākošajā aplī E. Asarovskis ar DRS palīdzību nespēj apsteigt Dambrovu
12. aplī Vīksna ir pirmais braucējs, kurš iegūst 3 sekunžu sodu, trases limitu neievērošanas dēļ, bet E. Asarovskis joprojām ir uz astes Dambrovam, bet nespēj viņu apsteigt, šajā pašā aplī abi Asarovski iebrauc pitos.
16. aplī no pitiem izbrauc Rancāns, viņš ir overcuttojis A. Asarovski, kuram uz hard riepām nav bijis pace.
24. aplī A. Asarovskis ir atguvies un atgūst arī līdera pozīciju!
Iebraucot pēdējā aplī E. Asarovskis brauc riepu riepā ar Ribaku, viņš grib tikt uz pjedestāla, bet kontakts starp abiem braucējiem, Ribaks zaudē vairākas pozīcijas, E. Asarovskis iegūst 3. pozīciju, bet trasē krīt rūtainais karogs, A. Asarovskis uzvar, Rancāns nespēj atgūt līdera pozīciju, E. Asarovskis finišē 3. pozīcijā, Eiduks finišē 10.pozīcijā, bet zaudē to 3 sekunžu soda dēļ Ozolam, Ribaks finišē 6. pozīcijā
Sacīkstes Top 3:
1. A. Asarovskis
2. R. Rancāns
3. E. Asarovskis